12 λάθη στα Social Media που βλάπτουν την επιχείρησή σου

12 λάθη στα Social Media που βλάπτουν την επιχείρησή σου

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Μοιράζεστε μόνο περιεχόμενο σχετικά με την επιχείρησή σας

Αυτό που πρέπει να κάνουν οι επιχειρήσεις και τα brands είναι να εστιάζουν τα μηνυμάτα τους στους χρήστες/ επισκέπτες της ιστοσελίδας.

Ακολουθήστε τα social trends, αλλά ταυτόχρονα γίνετε μέρος της συνομιλίας χρησιμοποιώντας πολύτιμα μηνύματα για το κοινό σας τα οποία θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν και να μοιραστούν.

Αγνοείτε τις ανάγκες και τις προσδοκίες του κοινού σας

Έχοντας έλλειψη παρουσίας στα κοινωνικά δίκτυα, το μεγαλύτερο λάθος που μπορεί να κάνει μια εταιρεία είναι να αγνοεί το κοινό της, επομένως τις ανάγκες και προσδοκίες του.

Εάν ένα brand είναι γνωστό για το κύρος του και την προσεγμένη παρουσία του, καλό είναι να προσέχει τους “τόνους” και να είναι πιο διασκεδαστικό και ανάλαφρο στα social.

Περιορίζετε τους τύπους περιεχομένου

Σημαντικό λάθος στα social media είναι το γεγονός ότι δεν χρησιμοποιείτε διαφόρους τύπους περιεχομένου στο feed σας, όπως περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες, συνδέσμους blog post, βίντεο και infographics.

Ο γενικός κανόνας είναι να δημοσιεύετε έναν συνδυασμό εταιρικού και εκπαιδευτικού περιεχομένου που θα ωφελήσει και έτσι θα διατηρήσετε το ενδιαφέρον των αναγνωστών σας.

Δεν “ακούτε” τους πελάτες σας

Η πιο σημαντική δραστηριότητα των brands ή εταιρειών στα κοινωνικά δίκτυα είναι να “ακούτε” το κοινό σας 24/7. Τα social media είναι ουσιαστικά μια άμεση γραμμή για τους καταναλωτές σας, σε τοπική και παγκόσμια κλίμακα.

Σας προτείνουμε να παρακολουθείτε συζητήσεις κάτι που θα σας βοηθήσει να καταλάβετε πώς πραγματικά αισθάνονται οι καταναλωτές για την επωνυμία σας και τα προϊόντα ή υπηρεσίες σας.

Δημιουργία κοινωνικής παρουσίας με επίκεντρο τις πωλήσεις χωρίς προσωπικότητα

Παρότι είναι σημαντικό να έχετε περιεχόμενο που εστιάζει στις πωλήσεις, θα πρέπει να δημιουργήσετε έναν υγιή συνδυασμό εκπαιδευτικού, ελκυστικού και συναρπαστικού περιεχομένου.

Πρέπει να δημιουργήσετε περιεχόμενο με γνώμονα τα δημογραφικά στοιχεία του κοινού σας. Να λειτουργείτε περισσότερο με συμπεριφορά publisher παρά ως brand του οποίου ο μοναδικός σκοπός ύπαρξης είναι η πώληση!

Δεν αλληλοεπιδράτε με το κοινό σας

Πολλές εταιρείες κάνουν κακή χρήση των social media επειδή δεν καταλαβαίνουν ότι το μάρκετινγκ περιεχομένου απαιτεί διαφορετική προσέγγιση από ότι η διαφήμιση.

Αποφύγετε αυτό το σφάλμα αλληλοεπιδρώντας πραγματικά με το κοινό σας, πείθοντάς τους για την εμπειρία σας, προσφέροντας αξία αντί για απλή πώληση.

Διαγράφετε ή παραβλέπετε τα αρνητικά σχόλια

Εάν κάποιος χρήστης γράψει αρνητικά σχόλια για το brand σας στα social media, ευχαριστήστε το άτομο για τα σχόλιά αυτά. Μην τα διαγράψετε! Πείτε τους ότι το εκτιμάτε και πως αναζητάτε πάντα τη γνώμη του κόσμου προκειμένου να βελτιωθείτε.

Μην υπερασπιστείτε τον εαυτό σας άμεσα. Ποτέ δεν μεταφέρεται σωστά η στάση άμυνας σε γραπτή μορφή και συνήθως φέρνει ακόμα πιο αρνητικά σχόλια.

Κάνετε ορθογραφικά και γραμματικά λάθη

Ένα μικρό λάθος μπορεί να απομακρύνει τον χρήστη από το σύνολο του μηνύματος σας με αποτέλεσμα οι αναγνώστες σας να επικεντρωθούν στο τι πάει στραβά στην ανάρτηση και όχι με το τι θέλετε να πείτε.

Βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει, ξανά και ξανά, το περιεχόμενό σας πριν το δημοσιεύσετε και αν κάνετε κάποιο λάθος, διορθώστε το αμέσως μόλις το εντοπίσετε.

Παρέχετε κακή εξυπηρέτηση πελατών στα social media

Οι καταναλωτές εκτιμούν την αμεσότητα και την αφοσίωση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η δυνατότητα παράκαμψης ενός τηλεφωνήματος ή αποφυγής συνομιλίας με έναν εκπρόσωπο συμβαίνει γιατί οι περισσότεροι θα μοιραστούν πρώτα τις ανησυχίες και ερωτήσεις τους στο διαδίκτυο.

Αφιερώστε περισσότερο χρόνο στο να απαντήσετε σε όσους επικοινωνούν μαζί σας, μην προσφέρετε άχρηστες πληροφορίες ή μην τους αγνοείτε αλλιώς θα βρουν κάποιον ανταγωνιστή σας που θα τους τους δώσει την απάντηση ή λύση σε αυτό που ψάχνουν. Σίγουρα δεν το θέλετε αυτό!

Δημοσιεύετε “ανεύθυνα”…

Η ευαισθησία και ο προβληματισμός για τους άλλους θα πρέπει να είναι πάντα υψίστης σημασίας, όχι μόνο στο χώρο εργασίας αλλά και στα κοινωνικά κανάλια στα οποία τα brands και οι επιχειρήσεις επικοινωνούν με το ευρύτερο κοινό τους.

Τα social media πρέπει να αντικατοπτρίζουν την εικόνα και τον πολιτισμό του brand – επομένως, τα ηθικά πρότυπα πρέπει πάντα να ευθυγραμμίζονται.

Χρησιμοποιείτε πάρα πολλά hashtag

Κατά την ανάρτηση κοινωνικού περιεχομένου, προσέξτε να μην χρησιμοποιείτε πάρα πολλά hashtag ή ετικέτες, το περιεχόμενο μπορεί να αποδειχθεί “απελπισμένο” για αλληλεπίδραση.

Επιπλέον, ενδέχεται να μην ταιριάζει με τον τόνο και τη φωνή της εταιρείας που προσπαθείτε να “βγάλετε προς τα έξω”.

Αποτυχία προώθησης αμφίδρομων συνομιλιών με πελάτες

Το μεγαλύτερο όφελος των κοινωνικών μέσων είναι η αμφίδρομη επικοινωνία, επιτρέποντας τον πραγματικό διάλογο με τους πελάτες σας.

Τα brands που τα χρησιμοποιούν απλώς για δημοσίευση και προώθηση αντί για συνομιλία, χάνουν τη ευκαιρία για δημιουργία εξαιρετικών σχέσεων με υποστηρικτές, πελάτες και influencers.

Facebook
Twitter
LinkedIn

More
articles