15 τύποι περιεχομένου για Posts στα Social Media

15 τύποι περιεχομένου για Posts στα Social Media

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ:

Ψάχνεις διαφορετικούς τρόπους για να βελτιώσεις την στρατηγική σου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;

Εάν αναζητάς νέες ιδέες για να μοιραστείς ξεχωριστό περιεχόμενο στα social media, τότε διάβασε μερικά tips που θα σε βοηθήσουν πολύ στην στρατηγική σου.

3,48 δισεκατομμύρια

άνθρωποι παγκοσμίως δραστηριοποιούνται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Πάνω από το 1/3

των χρηστών αναζητούν στα social media περισσότερες πληροφορίες σχετικά με ένα προϊόν ή brand

2 ώρες και 23 λεπτά

ξοδεύει ο μέσος άνθρωπος από το χρόνο του στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης κάθε μέρα

 

Blog Posts

Κάνοντας share των αναρτήσεων ενός blog επιτρέπει στα brands να επεκτείνουν όσα θέλουν να επικοινωνήσουν στα κοινωνικά μέσα.

Ενημερώστε παλαιότερες δημοφιλείς αναρτήσεις, αναδημοσιεύοντάς τις επίσης εκ νέου.

eBooks

Η δημοσίευση περιεχομένου όπως eBooks, οδηγοί ή/ και αναφορές που αποκτώνται συμπληρώνοντας μια φόρμα (subscription form) στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μπορεί να βοηθήσει στην ενίσχυση των προσπαθειών δημιουργίας δυνητικών πελατών.

Case Studies ή Testimonials

Δείξτε πόσο αγαπούν οι πελάτες σας την εταιρεία σας κοινοποιώντας μαρτυρίες (testimonials) στα social media. Αυτές θα μπορούσαν να είναι περιπτώσεις πετυχημένων μελετών ή παροχής υπηρεσιών που έφεραν ικανοποιητικά αποτέλεσμα βάσει KPIs, ένα quote ικανοποιημένου πελάτη μέσω κειμένου ή ενός βίντεο.

Sneak Peak

Επιλέξτε να αναρτήσετε ορισμένες φωτογραφίες ή βίντεο από το νέο σας προϊόν ή τους ανθρώπους που το ετοιμάζουν, προτού λανσάρετε, βοηθώντας στον εξανθρωπισμό της επιχείρησής σας κάνοντας τους ακόλουθους σας να αισθάνονται πιο συνδεδεμένοι με την επωνυμία σας.

Επιλεγμένο περιεχόμενο

Δεν χρειάζεται να δημιουργήσετε μόνοι σας όλο το περιεχόμενο για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Δημοσιεύστε σχετικά νέα και άρθρα blog και ενθαρρύνετε την αφοσίωση προσκαλώντας τους ακολούθους να μοιραστούν τις σκέψεις τους στα σχόλια.

Συμβουλές

Η σύντομη “λύση” είναι ζητούμενο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οπότε οι συμβουλές (tips) που λύνουν προβλήματα και κάνουν πιο εύκολη τη καθημερινότητα των πελατών σας είναι το ιδανικό περιεχόμενο.

Quotes

Τα quotes είναι γρήγορα, με δυνατότητα κοινής χρήσης και μπορούν να τοποθετηθούν σε μια εικόνα για να αυξήσουν το οπτικό ενδιαφέρον. Χρησιμοποιήστε διάσημα quotes ή επιλέξτε να μοιραστείτε επιχειρηματικές και βιομηχανικές πληροφορίες από την ηγεσία της εταιρείας σας.

Επεξηγηματικά βίντεο

Τα επεξεγηματικά βίντεο δείχνουν στο κοινό σας πως να κάνουν κάτι, συχνά με πιο αποτελεσματικό ή αποδοτικό τρόπο. Δείχνοντας μια διαδικασία σε δράση, εμπνέει την αλληλεπίδραση με το περιεχόμενο για παράδειγμα σε ένα video post.

Εκδηλώσεις

Αυξήστε την παρουσία κοινού και το ενδιαφέρον σε εκδηλώσεις όπως διαδικτυακά σεμινάρια, κοινοποιώντας τα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η ανάρτηση φωτογραφιών ή βίντεο που σχετίζονται με εκδηλώσεις μπορεί να βοηθήσει στην προώθηση της αφοσίωσης.

Infographics

Τα γραφήματα σάς επιτρέπουν να λαμβάνετε σύνθετες έννοιες και να τις παρουσιάζετε σε μια κατανοητή και εντυπωσιακή οπτική μορφή. Δοκιμάστε ένα βίντεο-infographic ή Gifographic για να προσθέσετε ποικιλία στο κοινωνικό σας περιεχόμενο.

Ιδιαίτερες Ημέρες

Εκτός από τις πιο παραδοσιακές διακοπές, βρείτε τρόπους για να συνδέσετε διασκεδαστικές περιστάσεις και γιορτές όπως Διεθνείς Ημέρες και άλλα με την επιχείρησή σας για να δημιουργήσετε ελκυστικό και έγκαιρο περιεχόμενο. Η κάθε παγκόσμια ημέρα απευθύνεται και σε ένα συγκεκριμένο κοινό, είναι η ευκαιρία σας να δείξετε ότι πραγματικά νοιάζεστε για αυτούς.

Εταιρικές και Προϊοντικές Ανακοινώσεις

Μοιραστείτε νέες ενημερώσεις προϊόντων για να δημιουργήσετε ζήτηση ή δημοσιεύστε ειδήσεις, όπως βραβεύσεις της εταιρείας για να δείξετε πώς η επιχείρησή σας έχει επιτυχία. Αλλά χρησιμοποιήστε αυτό το περιεχόμενο με φειδώ ώστε να μην φαίνεται υπερβολικά προωθητικό.

Κάλυψη Τύπου

Μήπως αναφέρθηκε η επιχείρησή σας σε κάποιο άρθρο στον Τύπο; Τέτοια παραδείγατα είναι ιδανικά για κοινή χρήση στα social media για να δείξουν την ηγετική θέση στην αγορά του κλάδου σας.

Ενημέρωση πρόσληψης

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως Facebook και LinkedIn, είναι καλές επιλογές για να προσελκύσετε νέα ταλέντα στον οργανισμό σας δημοσιεύοντας θέσεις εργασίας.

Περιεχόμενο Χρηστών

Μερικές φορές το καλύτερο περιεχόμενο για social media marketing είναι το περιεχόμενο που δεν δημιουργήθηκε από επαγγελματίες του μάρκετινγκ. Ενθαρρύνετε τους θαυμαστές και τους πελάτες σας να υποβάλλουν περιεχόμενο που δημιουργείται από τους ίδιους μέσω διαγωνισμών και με τη χρήση hashtag.

Το που θα δημοσιευθεί ποιο περιεχόμενο εξαρτάται από την επιχείρηση και τους στόχους σας, αλλά ας δούμε έναν γενικό οδηγό επιλογής περιεχομένου για τέσσερις δημοφιλείς πλατφόρμες κοινωνικών μέσων.

FACEBOOK

Blog Posts

eBooks

Sneak Peak

Επιλεγμένο περιεχόμενο

Tips

Quotes

Επεξηγηματικά Βίντεο

Events

Infographics

Ιδιαίτερες Ημέρες

Εταιρικές και Προϊοντικές Ανακοινώσεις

Κάλυψη Τύπου

TWITTER

Blog Posts

eBooks

Case Studies ή Testimonials

Επιλεγμένο περιεχόμενο

Επεξηγηματικά Βίντεο

Events

Infographics

Ιδιαίτερες Ημέρες

Κάλυψη Τύπου

Εταιρικές και Προϊοντικές Ανακοινώσεις

Περιεχόμενο Χρηστών

LINKEDIN

Blog Posts

eBooks

Case Studies ή Testimonials

Επιλεγμένο περιεχόμενο

Επεξηγηματικά Βίντεο

Events

Infographics

Ιδιαίτερες Ημέρες

Κάλυψη Τύπου

Εταιρικές και Προϊοντικές Ανακοινώσεις

Ενημέρωση Πρόσληψης

INSTAGRAM

Sneak Peak

Tips

Quotes

Ιδιαίτερες Ημέρες

Εταιρικές και Προϊοντικές Ανακοινώσεις

Περιεχόμενο Χρηστών

Facebook
Twitter
LinkedIn

More
articles