Πως να φτιάξετε τα κατάλληλα header στα social media!

Πως να φτιάξετε τα κατάλληλα header στα social media!

Τα social media είναι σίγουρα το κύριο μέρος του κορμού κάθε προσπάθειας στρατηγικού marketing.

Οι περισσότεροι προσφέρουν εξειδικευμένες υπηρεσίες σε brands ώστε να επιτύχουν αυτό που λέμε engagement με τους χρήστες. Η εξατομίκευση είναι σημαντική. Οι περισσότερες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης προσφέρουν τρόπους ώστε να προσαρμοστεί κατάλληλα το προφίλ της επιχείρησης σας μέσα από αρκετές επιλογές. Τα λεγόμενα «headers» (στο Facebook Cover/ εξώφυλλο) είναι ένα καλό σημείο ώστε να προβάλετε οπτικά την επιχείρησή σας (brand) και να προβάλετε το εμπορικό σας σήμα και ιδιότητα. Δεδομένου ότι συχνά εμφανίζεται σε περίοπτη θέση στη σελίδα του προφίλ σας, επιλέξτε την σωστή εικόνα η οποία θα προκαλέσει το ενδιαφέρον των επισκεπτών σας.

Λάβετε υπόψιν τις σωστές διαστάσεις

Ξεκινήστε επιλέγοντας ή συνθέτοντας μια εικόνα με σωστές διαστάσεις. Το κάθε μέσο κοινωνικής δικτύωσης έχει ορίσει  τις δικές του διαστάσεις για το «header» ή αλλιώς κεφαλίδα. Άλλες διαστάσεις έχει το header του Facebook, άλλη του Twitter, άλλη του LinkedIn κ.ο.κ. Το καλύτερο μέρος για να πάρετε αυτές τις πληροφορίες είναι απευθείας από τις επίσημες ιστοσελίδες των social media και καλό είναι να τα παρακολουθείτε, καθώς μερικές φορές οι διαστάσεις αλλάζουν. Με μια αναζήτηση στο διαδίκτυο, προτιμήστε στα αγγλικά, θα βρείτε πολλές ιστοσελίδες οι οποίες παρέχουν τις βασικές προδιαγραφές των social media ώστε να σιγουρευτείτε ότι ενημερώνεστε με τα σωστά στοιχεία.

Σε γενικές γραμμές, οι wide εικόνες λειτουργούν καλύτερα. Μεγαλύτερες αναλύσεις θα σας δώσουν καλύτερα και πιο ποιοτικά αποτελέσματα. Και να θυμάστε ότι εξαρτάται από το πως εμφανίζεται το προφίλ σας σε κάθε συσκευή, όπου μερικά στοιχεία ίσως αλλάζουν. Λάβετε υπόψιν όλα αυτά.

Γνωρίζοντας τις επιλογές σας

Λογότυπο

Η πιο σημαντική εικόνα της επιχείρησης σας είναι το λογότυπό σας! Δεν επιτρέπεται να κάνετε λάθος χρήση του λογοτύπου σας χρησιμοποιώντας το στο εκάστοτε header. Προσέξτε πως θα το τοποθετήσετε στη σύνθεση της εικόνας.

Προϊόντα

Όλα γίνονται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, σωστά; Δώστε ιδιαίτερη προσοχή. Εικόνες με ιδιαίτερη αίγλη μπορεί πραγματικά να βοηθήσουν στο να γίνει κατανοητό το αντικείμενο και η ποιότητα της επιχείρησή σας.

Κοινό

Αν προσφέρετε παροχή υπηρεσιών αντί για προϊόντα, σκεφτείτε να δείχνετε σε όσους σας ακολουθούν το τι έχετε να τους προσφέρετε, όχι με ενοχλητικό τρόπο αλλά με τέτοιον τρόπο ώστε να τους δημιουργήσετε την αίσθηση της ανάγκης, ότι έχουν ανάγκη δηλαδή την δική σας υπηρεσία και εξηγήστε τους τα δυνατά σας σημεία.

Χώρος Εργασίας

Στην περίπτωση που έχετε προϊόντα, είναι ο χώρος που τα φτιάχνετε ιδιαίτερος; Πουλάτε κάτι το οποίο φτιάχνετε από το μηδέν; Είστε περήφανοι για τον εμπορικό σας χώρο; Αυτά είναι μερικές σκέψεις ώστε να συμπεριλάβετε κατάλληλες γωνίες από τον χώρο σας μέσα στις φωτογραφίες σας.

Προβολή

Ποιό είναι το επόμενο σας έργο/ project, προϊόν ή γεγονός; Αν θέλετε να προϊδεάσετε το τι ετοιμάζετε, τα headers είναι η καλύτερη επιλογή. Φτιάξτε ή προσλάβετε έναν επαγγελματία να σας δημιουργήσει μια σύνθεση, μια εικόνα με όμορφα γραφικά, μέσα από την οποία θα τραβήξετε τα πρώτα βλέμματα των επισκεπτών σας σχετικά με κάποιο σημαντικό γεγονός πχ. τα εγκαίνια σας, κάποιες βραβεύσεις, κάποιο σεμινάριο, κάποιο νέο έργο σας που είναι σε εξέλιξη ή κάποιο νέο προϊόν που θέλετε να προωθήσετε και είναι διαθέσιμο.

Μην φοβάστε τις αλλαγές

Μην πέσετε στην παγίδα να αναλωθείτε στη σκέψη ότι έχετε να επιλέξετε το σωστό header για το μέσο κοινωνικής δικτύωσης που επιλέγετε. Μερικά brands αλλάζουν το header τους μερικές φορές ανά μήνα ή κάθε φορά που κάτι νέο έρχεται στο προσκήνιο και θέλουν να το επικοινωνήσουν. Έτσι λοιπόν, δοκιμάστε το νέο header σας και δείτε πως σας φαίνεται, τι ανταπόκριση έχει και ζητήστε γνώμες από γνωστούς, φίλους και συναδέλφους. Αν δεν σας αρέσει, μπορείτε πάντα να το αλλάξετε όταν έχετε βρει κάτι καλύτερο.

Να θυμάστε!

Μην ξεχνάτε ότι η καλύτερη επιλογή δεν είναι πάντα ότι αρέσει σε εσάς αλλά τι θα αρέσει και θα προσελκύσει το κοινό το οποίο στοχεύετε.

Βρείτε και καταγράψτε ιδέες, φτιάξτε μερικές εικόνες και επιλέξτε την καλύτερη που πιστεύετε ότι θα επικοινωνήσει αποδοτικότερα αυτό που θέλετε, είτε προϊόν, είτε υπηρεσία, ακόμη και το νέο σας event.