Λίστα Στρατηγικής Social Media Marketing για το 2019

Λίστα Στρατηγικής Social Media Marketing για το 2019

Θέλετε να ξεκινήσετε με νέο πλάνο social media για την επιχείρησή σας; Χρειάζεστε ένα πλάνο που θα σας βοηθήσει να εφαρμόσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;

Μοιράζομαι μαζί σας μια λίστα ελέγχου για στρατηγική social media marketing για το 2019.

Σας τα διαχωρίζω σε καθημερινά, εβδομαδιαία, μηνιαία και τριμηνιαία:

Καθημερινά

  • Ελέγξτε και ενημερώστε το ημερολόγιο αρθρογραφίας
  • Απαντήστε σε σχόλια και ερωτήσεις
  • Παρατηρήστε τις αναφορές στο brand σας που γίνονται διαδικτυακά και αλληλεπιδράστε σε αυτές
  • Ανακαλύψτε νέους όρους, λέξεις-κλειδιά (keywords) και θεματολογίες που αφορούν τον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιείστε
  • Ελέγξτε τι δημοσιελυουν οι ανταγωνιστές σας και πάρτε ιδέες, μην αντιγράψετε
  • Ενημερωθείτε για ότι νεότερο και επίκαιρο κυκλοφορεί
  • Ανακαλύψτε hashtags τα οποία έχουν πέραση
  • Παρακολουθήστε και σχολιάστε σε δημοσιεύσεις των influencers

Eβδομαδιαία

  • Συγχρονιστείτε με επερχόμενες δραστηριότητες ομάδων του κλάδου σας
  • Προετοιμαστείτε και οργανωθείτε από πριν για τις δημοσιεύσεις της εβδομάδας
  • Εντοπίστε εκείνες τις δημοσιεύσεις (posts) των ανταγωνιστών σας που αποδίδουν καλύτερα
  • Καταγράψτε και αναλύστε τα αποτελέσματα από τις δικές σας διαφημιστικές καμπάνιες

Μηνιαία

  • Συλλέξτε μηνιαία στατιτικά δεδομένα από κάθε μέσο κοινωνικής δικτύωσης όπως το ποσοστό αύξησης των followers ή του engagement, τον μέσο χρόνο ανταπόκρισης από το κοινό, την κίνηση επισκεψιμότητας
  • Αναλύστε τις στρατηγικές στα social των ανταγωνιστών σας – καλύτερα posts ή η καλύτερη ώρα για δημοσίευση
  • Συγκρίνετε την απόδοση σας σε σχέση με εκείνη των ανταγωνιστών σας
  • Εντοπίστε που είχατε επιτυχία τον προηγούμενο μήνα και ενσωματώστε τις αποδοτικές κινήσεις σας στην στρατηγική σας
  • Ορίστε την αναλογία του εκπαιδευτικού και ψυχαγωγικού περιεχομένου του επόμενου μήνα με το περιεχόμενο σχετικό με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας
  • Αναζητήστε επερχόμενα νέα και γεγονότα που θα φανούν χρήσιμα στην προώθηση των προϊόντων ή υπηρεσιών σας

Κάθε τρίμηνο

  • Επανεξετάστε και αξιολογήστε τα KPI σας (key performance indicator = καίριοι δείκτες απόδοσης) και δείτε που βρίσκεστε
  • Βεβαιωθείτε ότι η εικόνα του brand σας είναι συνεπής σε όλα τα κανάλια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
  • Διεξάγετε ανάλυση του κοινού σας ώστε να διαπιστώσετε αν στοχεύετε τους κατάλληλους χρήστες
  • Ορίστε τους στόχους σας για το επόμενο τρίμηνο
  • Ορίστε τους καίριους δείκτες απόδοσης (KPIs) του επόμενου τριμήνου

Τέλος, καλό θα είναι να συνεργαστείτε με όλα τα τμήματα της επιχείρησής σας για την καλύτερη λήψη αποφάσεων και ορισμού στόχων.