Λίστα Στρατηγικής Social Media Marketing για το 2019
Θέλετε να ξεκινήσετε με νέο πλάνο social media για την επιχείρησή σας; Χρειάζεστε ένα πλάνο που θα σας βοηθήσει να εφαρμόσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;
Μοιράζομαι μαζί σας μια λίστα ελέγχου για στρατηγική social media marketing για το 2019.
Σας τα διαχωρίζω σε καθημερινά, εβδομαδιαία, μηνιαία και τριμηνιαία:
Καθημερινά
- Ελέγξτε και ενημερώστε το ημερολόγιο αρθρογραφίας
- Απαντήστε σε σχόλια και ερωτήσεις
- Παρατηρήστε τις αναφορές στο brand σας που γίνονται διαδικτυακά και αλληλεπιδράστε σε αυτές
- Ανακαλύψτε νέους όρους, λέξεις-κλειδιά (keywords) και θεματολογίες που αφορούν τον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιείστε
- Ελέγξτε τι δημοσιελυουν οι ανταγωνιστές σας και πάρτε ιδέες, μην αντιγράψετε
- Ενημερωθείτε για ότι νεότερο και επίκαιρο κυκλοφορεί
- Ανακαλύψτε hashtags τα οποία έχουν πέραση
- Παρακολουθήστε και σχολιάστε σε δημοσιεύσεις των influencers
Eβδομαδιαία
- Συγχρονιστείτε με επερχόμενες δραστηριότητες ομάδων του κλάδου σας
- Προετοιμαστείτε και οργανωθείτε από πριν για τις δημοσιεύσεις της εβδομάδας
- Εντοπίστε εκείνες τις δημοσιεύσεις (posts) των ανταγωνιστών σας που αποδίδουν καλύτερα
- Καταγράψτε και αναλύστε τα αποτελέσματα από τις δικές σας διαφημιστικές καμπάνιες
Μηνιαία
- Συλλέξτε μηνιαία στατιτικά δεδομένα από κάθε μέσο κοινωνικής δικτύωσης όπως το ποσοστό αύξησης των followers ή του engagement, τον μέσο χρόνο ανταπόκρισης από το κοινό, την κίνηση επισκεψιμότητας
- Αναλύστε τις στρατηγικές στα social των ανταγωνιστών σας – καλύτερα posts ή η καλύτερη ώρα για δημοσίευση
- Συγκρίνετε την απόδοση σας σε σχέση με εκείνη των ανταγωνιστών σας
- Εντοπίστε που είχατε επιτυχία τον προηγούμενο μήνα και ενσωματώστε τις αποδοτικές κινήσεις σας στην στρατηγική σας
- Ορίστε την αναλογία του εκπαιδευτικού και ψυχαγωγικού περιεχομένου του επόμενου μήνα με το περιεχόμενο σχετικό με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας
- Αναζητήστε επερχόμενα νέα και γεγονότα που θα φανούν χρήσιμα στην προώθηση των προϊόντων ή υπηρεσιών σας
Κάθε τρίμηνο
- Επανεξετάστε και αξιολογήστε τα KPI σας (key performance indicator = καίριοι δείκτες απόδοσης) και δείτε που βρίσκεστε
- Βεβαιωθείτε ότι η εικόνα του brand σας είναι συνεπής σε όλα τα κανάλια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
- Διεξάγετε ανάλυση του κοινού σας ώστε να διαπιστώσετε αν στοχεύετε τους κατάλληλους χρήστες
- Ορίστε τους στόχους σας για το επόμενο τρίμηνο
- Ορίστε τους καίριους δείκτες απόδοσης (KPIs) του επόμενου τριμήνου
Τέλος, καλό θα είναι να συνεργαστείτε με όλα τα τμήματα της επιχείρησής σας για την καλύτερη λήψη αποφάσεων και ορισμού στόχων.