4 Συμβουλές για να Αυξήσετε την Απόδοση μιας Στρατηγικής Email Marketing!

4 Συμβουλές για να Αυξήσετε την Απόδοση μιας Στρατηγικής Email Marketing!

Ψάχνετε τρόπους για να βελτιώσετε την απόδοση των newsletters; Διαβάστε 4 συμβουλές για να αυξήσετε την απόδοση μιας στρατηγικής email marketing!
Όσοι marketers ασχολούνται με το email marketing κάνουν συχνά το λάθος να μετρούν την επιτυχία των καμπανιών email marketing βάσει του ποσοστού των emails που ανοίχτηκαν, δυστυχώς όμως η πραγματικότητα είναι πως κανείς δεν πρόκειται να ανοίξει ένα email/ newsletter που δεν έχει λάβει. Έτσι, ενώ τα καλά θέματα στους τίτλους των newsletters και οι στρατηγικοί χρόνοι αποστολής έχουν σημασία για το ποσοστό δείκτη ανοιγμένων emails, χωρίς σταθερό ρυθμό παραδόσεων, ο αντίκτυπός τους δεν θα έχει μεγάλη διαφορά. Ας δούμε μερικές ισχυρές τακτικές που λύνουν το μυστήριο της επίτευξης υψηλών ποσοστών παραδοτέων emails:

1) Το Email πρέπει να είναι σχετικό

Η πλειοψηφία των συνδρομητών δεν θα ανοίξει μήνυμα από έναν γνωστό αποστολέα γνωρίζοντας ότι οι πληροφορίες δεν είναι σχετικές με το αντικείμενο για το οποίο έκαναν αρχικά εγγραφή στη λίστα των newsletters σας. Γι’ αυτόν τον λόγο λοιπόν χρειάζεται η δυνατότητα συλλογής και εξατομίκευσης των προφίλ παραληπτών και των προτιμήσεων τους, και κατ’ επέκταση η χρήση αυτών των πληροφοριών για την στόχευση περιεχομένου που είναι χρήσιμο για εκείνους.

Εξατομίκευση

Αν μπορείτε να εξατομικεύσετε τα μηνύματα σας και να προσαρμόσετε το περιεχόμενο στα emails σας για να ανταποκρίνεται σε συγκεκριμένα δημογραφικά, ψυχογραφικά και άλλα προφίλ αγοραστών/ παραληπτών, είναι πιθανότερο να γίνετε ένας ευπρόσδεκτος και αξιόπιστος αποστολέας. Για παράδειγμα, δεν θα στέλνατε email σε έναν αποστολέα για είδη κουζίνας τη στιγμή που τον συγκεκριμένο τον ενδιαφέρουν μόνο τα video games. Για να γίνει αυτό δώστε του την ευκαιρία να επιλέξει ο χρήστης σε ποια λίστα θέλετε να καταχωρηθεί η εγγραφή του. Ορίστε λοιπόν, όλες τις διαθέσιμες κατηγορίες προϊόντων ή υπηρεσιών που προσφέρετε.
Άνω του 20% των marketing emails ποτέ δεν φτάνουν στα εισερχόμενα του παραλήπτη ενώ σχεδόν οι μισοί από τους συνδρομητές είναι ανενεργοί σε μια λίστα email. – WhoIsHostingThis “Email Deliverablilty 101” (2014)

2) Όνομα αποστολέα “Από” και Γραμμή Θέματος

Πάντα να κάνετε χρήση του ίδιου ονόματος αποστολές “Από” και της ίδιας διεύθυνσης π.χ. “sales@todomainsas.com” και να δίνετε βάση στη γραμμή του θέματος. Αυτό σηματοδοτεί το brand της επιχείρησής σας έτσι ώστε ο παραλήπτης να ξέρει αμέσως ποιός είστε και ότι το μήνυμά σας είναι αρκετά αξιόπιστο για να το ανοίξει. Η αλλαγή του ονόματος ή/και της διεύθυνσης αποστολέα ενδέχεται να προκαλέσει φιλτράρισμα του επόμενου email σας με αποτέλεσμα να καταλήξει στα spam, ειδικά εάν δεν γνωρίζει τη νέα σας email διεύθυνση ο παραλήπτης και δεν την έχει προσθέσει προηγουμένως στις επαφές του.

Φράσεις Ανεπιθύμητης Αληλλογραφίας (Spam)

Χρησιμοποιήστε προσεκτικά τη γλώσσα για να αποφύγετε τυχόν φράσεις ανεπιθύμητης αλληλογραφίας ή ειδικούς χαρακτήρες. Δεν θέλετε να θεωρηθείτε “αναξιόπιστοι”. Η εμπιστοσύνη αποτελεί σημαντικό παράγοντα για την αύξηση των ποσοστών παραδοτέων emails. Χωρίς εμπιστοσύνη, μειώνονται οι πιθανότητες ενός email να ανοίξει.
ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΣ; Η κατάργηση συνδρομητών από τη λίστα σας, οι οποίοι δεν έχουν κάνει engage περισσότερο από ένα χρόνο, αυξάνει άμεσα το ποσοστό παραδόσεων στο 3 έως 5%. – WhoIsHostingThis “Email Deliverablilty 101” (2014)
ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΣ; Παγκοσμίως, μόλις το 79% των εμπορικών emails φτάνουν στα εισερχόμενα παραληπτών! Αυτό σημαίνει πως για κάθε 5 απεσταλμένα emails, 1 δεν φτάνει ποτέ στον παραλήπτη στον οποίο προορίζεται. Αντίθετα, είτε αποστέλλεται στο φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας (spam) είτε “χάνεται”.

3) Εμπιστευθείτε το ένστικτό σας!

Σίγουρα σας ακούγεται κάπως όχι και τόσο επαγγελματική η φράση “εμπιστευθείτε το ένστικτά σας” αλλά η πρόληψη είναι ο καλύτερος σύμβουλος! Εάν το περιεχόμενό σας φαίνεται σε εσάς τους ίδιους “spammy” (ενοχλητικά χρώματα, μη επαγγελματικές γραμματοσειρές, όλα τα γράμματα κεφαλαία, πολλά θαυμαστικά), τότε υπάρχει μεγάλη πιθανότητα το email σας να χαρακτηριστεί ως “ανεπιθύμητο”.
  • Αποφύγετε να στέλνετε απροσδόκητα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στους παραλήπτες και μην τα στέλνετε αργά το βράδυ, μιας και ούτως ή άλλως οι spammers εκτελούν τακτικά και μαζικά spam αποστολές, οπότε ίσως… “πάρει η μπάλα” και τα δικά σας emails.
  • Μείνετε μακριά από υπερβολές μηνυμάτων ή μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έρχονται σε σύγκρουση με τις προτιμήσεις συμμετοχής.

4) Πρακτική για να κρατήσετε τη λίστα σας “υγιή”

Η βάση δεδομένων με τα emails σας, είναι το θεμέλιο της στρατηγικής σας στο email marketing και, ως email marketers ή επαγγελματίες, είναι σημαντικό να έχετε μια καθαρή λίστα επαφών που είναι πιθανό να αλληλεπιδράσουν με τις καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που προωθείτε. Είναι σημαντικό να αφαιρείτε τακτικά τους ανενεργούς παραλήπτες από το λογαριασμό σας, να καταγράψετε τις εγγραφές καθώς και τα bounces. Μια “καθαρή” λίστα emails σημαίνει ότι η επιχείρηση σας έχει περισσότερες πιθανότητες να παραδώσει τις email καμπάνιες που στέλνετε. Οι συνδρομητές μπορούν να αποστασιοποιηθούν και να αρχίσουν να βλάπτουν τη συνολική απόδοση της λίστας σας, οπότε είναι σημαντικό να διατηρείτε τη λίστα σας “καθαρή” ώστε να διατηρείται “υγιής”. Πηγές δεδομένων: Email Stat Center, Who is Hosting This?, Return Path, Campaigner


ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΧΩΡΙΣ ΕΓΚΡΙΣΗ

Το περιεχόμενο της ιστοσελίδας αυτής έχει δημιουργηθεί με μεγάλη προσοχή και κόπο και αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του Arcade of Design Studio. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια του ιδιοκτήτη. Νόμος 2121/1993 και Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

EnglishFrenchGermanGreekItalian