6 Tips για να αυξήσετε τις πωλήσεις στο eshop σας κατά την εορταστική περίοδο!

6 Tips για να αυξήσετε τις πωλήσεις στο eshop σας κατά την εορταστική περίοδο!

Αυξήστε τις πωλήσεις σας και βελτιώστε την εμπειρία των πελατών σας ακολουθώντας τις παρακάτω 6 συμβουλές για το eshop σας.
Η περίοδος των εορτών είναι η καλύτερη στιγμή να αυξήσετε τον τζίρο σας, να επεκτείνετε και να ικανοποιήσετε το πελατολόγιο σας.


Δωρεάν Μεταφορικά

Το 47% όλων των αγορών συμπεριλαμβάνουν δωρεάν μεταφορικά. Η δωρεάν παράδοση είναι πολύ σημαντική και ωθεί πιο εύκολα σε τους καταναλωτές σε αγορές δώρων για την περίοδο των εορτών.

Ορίστε μια ελάχιστη αγορά για δωρεάν αποστολή και ενθαρρύνετε τους αγοραστές να “ξοδεύουν” περισσότερα προσφέροντας προϊόντα σε χαμηλές τιμές. Όταν ένα προϊόν είναι οικονομικό είναι πιο πιθανό να αυξηθεί και ο αριθμός τεμαχίων άρα και το συνολικό ποσό από ότι αν είχατε ένα προϊόν με την διπλάσια ή τριπλάσια τιμή

Εγγυημένος Χρόνος Παράδοσης

Εγγυηθείτε στους αγοραστές της τελευταίας στιγμής την ακριβή ημέρα παράδοσης και συμπεριλάβετε σαφής πληροφορίες σχετικά με τον χρόνο παράδοσης πριν την ημέρα των Χριστούγεννων.

 

Προσφέρετε Εκτεταμένες Επιστροφές

Επεκτείνετε την περίοδο επιστροφών πέρα από τη συνήθη χρονική περίοδο, ώστε ο παραλήπτης να είναι σε θέση να επιστρέψει το προϊόν μετά τα Χριστούγεννα.

Κάντε Εμφανής τις Πολιτικές Επιστροφής

Όταν ο κόσμος αγοράζει δώρα, η δυνατότητα να μπορούν να επιστρέψουν κάποιο προϊόν είναι ότι πιο σημαντικό για αυτούς.
Κάντε ξεκάθαρη και σαφή την πολιτική επιστροφής χρημάτων και αλλαγών. Το 63% των καταναλωτών διαβάζει πρώτα την πολιτική της κάθε εταιρείας, προτού προβεί σε κάποια online αγορά.

Προσφέρετε Συσκευασία Δώρου

Οι πελάτες εκτιμούν όταν τους “λύνονται” τα χέρια κερδίζοντας χρόνο, οπότε μια επαγγελματική προετοιμασία συσκευασίας δώρου μπορεί να αποτελέσει σημαντικός παράγοντας στην αύξηση πωλήσεων.

Εορταστικές Προσφορές

Ενθαρρύνετε τον κόσμο να επωφεληθούν σε ευκαιρίες τελευταίας στιγμής. Όταν σχεδιάζετε τις προσφορές σας, προσθέστε μια “ημερομηνία λήξης” για να επιταχύνει το ενδιαφέρον του καταναλωτή για μια επείγουσα αγορά.

Facebook
Twitter
LinkedIn

More
articles