Ποια είναι η πολιτική του Facebook σχετικά με το “επώνυμο περιεχόμενο” και τα Verified Profiles;

Ποια είναι η πολιτική του Facebook σχετικά με το “επώνυμο περιεχόμενο” και τα Verified Profiles;

Σύμφωνα με το Wersm.com, νωρίτερα η Facebook είχε ανακοινώσει φέτος αλλαγές στην πολιτική περιεχομένου για brands (Branded Content Policy), επιτρέποντας στις επαληθευμένες σελίδες (Verified Pages) να “επεκτείνουν τις χορηγίες τους στο Facebook”. Τώρα πλέον, επεκτείνει και την πολιτική των επαληθευμένων προφίλ επίσης (Verified Profiles).

Από τον περασμένο Απρίλιο, όσα Pages ήταν Verified είχαν τη δυνατότητα να κάνουν post tagged branded περιεχόμενο. Αν είχατε να κάνετε ποτέ με branded περιεχόμενο, ορίζεται ως οποιαδήποτε δημοσίευση (post) η οποία διαθέτει προϊόντα, brands ή χορηγίες τρίτων (third party). Αυτά τα posts περιέχουν κείμενο, εικόνες, βίντεο, instant articles, 360 και Live βίντεο και εν τέλη οδηγεί μέσω link αυτές τις αναφορές ή άρθρα σχετικά με άλλο προϊόν, εμπορική μάρκα ή χορηγία. Θα πρέπει να χρησιμοποιούνται τα σχετικά εργαλεία branded περιεχομένου όπου το Facebook παρέχει.

Το τελευταίο βοηθάει τα δημόσια πρόσωπα/ influencers με τα verified profiles, όπως σε περιπτώσεις μουσικών, αθλητών, bloggers, κ.α, ώστε να αποκτήσουν κέρδη μέσα από την πλατφόρμα. Η πολιτική καθ’ αυτή δεν έχει αλλάξει, οπότε αν ενδιαφέρεστε να χρησιμοποιήσετε αυτό το feature, θα πρέπει σίγουρα να ξέρετε πως λειτουργεί. Το τελευταίο πράγμα που θέλετε είναι να εμπίπτετε στην πολιτική του Facebook. Αυτό δεν θα τελείωνε ευχάριστα και η άγνοια δεν αρκεί για δικαιολογία.

Όπως εξηγεί το Facebook σε σχετική ανακοίνωση,

Καθώς το branded περιεχόμενο ξεδιπλώνεται στα Verified Profiles, οι publishers και οι influencers θα εξακολουθούν να είναι υπεύθυνοι για την κατανόηση των νομικών τους υποχρεώσεων αποδεικνύοντας την εμπορική φύση του περιεχομένου που αναρτούν.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για το πώς να εφαρμόσετε επώνυμο περιεχόμενο, εδώ.