Το Facebook λάνσαρε την πλατφόρμα των Instant Games το Νοέμβριο του 2016, και από τότε σχεδόν 200 παιχνίδια έχουν αναπτυχθεί στο Messenger και το Facebook.
Μέχρι τώρα, η πλατφόρμα ήταν κλειστή δοκιμαστικά, αλλά τώρα κάθε προγραμματιστής που θέλει να εμπλακεί στην δημιουργία παιχνιδιών σε αυτή την πλατφόρμα, μπορεί να το κάνει αφού επισκεφθεί τη σελίδα με τα documentation για προγραμματιστές ώστε να μάθουν πως να επωφεληθούν στο μέγιστο από την πλατφόρμα.
Ήδη από αυτή την εβδομάδα, οι προγραμματιστές μπορούν να “χτίσουν” και να υποβάλουν τα παιχνίδια τους στη σελίδα του Facebook’s App. Στη σελίδα αυτή, οι προγραμματιστές θα βρουν και μια λίστα από προτεινόμενα HTML5 game engines στα οποία δουλεύει η Facebook υποστηρίζοντας την πλατφόρμα.
Για αρχή, οι developers είχαν πλήρες φάσμα των χαρακτηριστικών φτιαγμένα στην εν λόγω πλατφόρμα κατά τη διάρκεια της δοκιμαστικής περιόδου όπως δημιουργία εσόδων, live streaming και πολλά άλλα. Με την επέκταση, πολλά features μπορούν να βοηθήσουν τους developers “να αποκομίζουν έσοδα, να μετρήσουν και να αυξήσουν τα παιχνίδια τους”.
Συμπεριλαμβάνουν:
Τα Ads API είναι διαθέσιμα για όλους τους developers. Το Facebook ξεκίνησε τη δημιουργία εσόδων βάσει διαφημίσεων σε όλους τους προγραμματιστές beta-partners και τώρα όλοι οι νέοι προγραμματιστές που δημιουργούν τα Instant Games θα έχουν πρόσβαση στα API διαφημίσεων και θα τους επιτρέψει να χρησιμοποιούν formats όπως διαφημίσεις βίντεο που ανταμείβονται, επιβραβεύονται και ενεργοποιούνται από το Audience Network. Επίσης, το Facebook συνεχίζει να δοκιμάζει αγορές εντός εφαρμογής.
Εργαλεία Βελτιστοποίησης και Μέτρησης Διαφημίσεων
Οι προγραμματιστές θα έχουν επίσης πρόσβαση στο Monetization Manager (Διαχειριστή κερδών), όπου οι προγραμματιστές μπορούν να διαχειριστούν τη δημιουργία εσόδων και την απόδοση με το Audience Network. Θα τους βοηθήσει να μεγιστοποιήσουν τα έσοδά τους με προηγμένα εργαλεία βελτιστοποίησης, να απλοποιήσουν τη διαχείριση τοποθετήσεων διαφήμισης σε εφαρμογές και να παρέχουν βελτιωμένη λειτουργικότητα analytics και βαθύτερη αναφορά. Επιπλέον, το Facebook Analytics λαμβάνει αναφορές ειδικά για τα Instant Games.
Cross-promotion και Deep Linking
Οι προγραμματιστές αποκτούν τώρα πρόσβαση στο Game Switch API, το οποίο τους επιτρέπει να προωθήσουν τα νέα τους παιχνίδια ή τις ενημερώσεις παιχνιδιών στην υπάρχουσα βάση παικτών τους στην πλατφόρμα Instant Games. Τέλος, μπορούν πλέον να δημιουργήσουν deep linking με παιχνίδια εκτός του Facebook ή του Messenger.
Δυναμικές Ενημερώσεις Κατάταξης
Κατά τη διάρκεια της κλειστής έκδοσης beta, το Facebook χρησιμοποίησε τον αλγόριθμο κατάταξης για να φέρει σε λειτουργία “σχετικά παιχνίδια με βάση τις πρόσφατες συνήθειες και ενδιαφέροντα παιχνιδιού”. Ο αλγόριθμος έχει πλέον ενημερωθεί για να βοηθήσει τους προγραμματιστές να προσεγγίσουν όλο και πιο συναφείς παίκτες.
Έρχονται σύντομα τα Ad Units για την Απόκτηση Χρηστών
Εκτός από τα παραπάνω, το Facebook εξηγεί ότι οι προγραμματιστές σύντομα θα είναι σε θέση να “δημιουργήσουν διαφημιστικές καμπάνιες για να αποκτήσουν νέους παίκτες στο Facebook” με τις ενότητες διαφημίσεων ειδικά για Instant Games.
Πηγή ενημέρωσης: Wersm
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση με κάθε τρόπο χωρίς έγκριση.
Το περιεχόμενο της ιστοσελίδας αυτής έχει δημιουργηθεί με μεγάλη προσοχή και κόπο και αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του Arcade of Design Studio. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια του ιδιοκτήτη. Νόμος 2121/1993 και Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.