Τα μηνύματα της σελίδας σας είναι τώρα διαθέσιμα στο messenger

Τα μηνύματα της σελίδας σας είναι τώρα διαθέσιμα στο messenger

Τα μηνύματα της Facebook σελίδας σας είναι τώρα διαθέσιμα στο messenger

Οι επιχειρήσεις μπορούν πλέον να χρησιμοποιούν το Facebook Messenger για να απαντούν σε μηνύματα που αποστέλλονται από πελάτες.

Οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων μπορούν τελικά να ανταποκριθούν σε πελάτες από την ίδια εφαρμογή που χρησιμοποιούν για να επικοινωνήσουν με φίλους και συγγενείς στο Facebook.

Αν είστε κι εσείς κάτοχος μιας τουλάχιστον σελίδας στο Facebook, μπορείτε πλέον να λαμβάνετε τα μηνύματα που δέχεστε στη σελίδα σας, μέσω του messenger.
Αν και το συγκεκριμένο feature διατίθεται εδώ και λίγο καιρό, συνεχίζει να γίνεται διαθέσιμο σταδιακά.

Τα μηνύματα της σελίδας σας είναι τώρα διαθέσιμα στο messenger

Εναλλαγή μεταξύ λογαριασμών

Η δυνατότητα εναλλαγής μεταξύ διαφορετικών εισερχομένων επιτρέπει στις επιχειρήσεις να ανταποκρίνονται γρήγορα χωρίς να χρειάζεται να ανοίξουν άλλη εφαρμογή.

Όλα τα εισερχόμενα μηνύματα ομαδοποιούνται πλέον εύκολα στην ίδια εφαρμογή. Ωστόσο, εξακολουθούν να είναι αρκετά χωριστά για να αποτρέψουν τις επιχειρήσεις να απαντήσουν κατά λάθος σε έναν πελάτη από τον προσωπικό τους λογαριασμό.

Όταν απαντά σε μηνύματα, ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης μπορεί να επιλέξει αν θέλει να απαντήσει ως ίδιος ή ως επιχείρηση.

Σίγουρα πρόκειται για μια αξιόλογη αναβάθμιση στη ροή εργασίας των ιδιοκτητών επιχειρήσεων, καθώς σύμφωνα με το Facebook πάνω από το 90% των διαχειριστών επιχειρηματικών σελίδων χρησιμοποιούν ήδη το Messenger για συνομιλία με φίλους και συγγενείς.

Η έρευνα του Facebook δείχνει ότι οι περισσότεροι διαχειριστές σελίδων προτιμούν να μην κάνουν λήψη και διαχείριση πολλαπλών εφαρμογών, γεγονός που καθιστά αυτήν την αναβάθμιση στο Messenger μια ιδανική λύση.

Γρήγορες απαντήσεις σημαίνει ικανοποιημένοι πελάτες

Αυτή η ενημέρωση στο messenger δεν είναι μόνο προς όφελος των διαχειριστών σελίδων, καθώς έχει επίσης σχεδιαστεί για να βελτιώνει την ταχύτητα με την οποία οι πελάτες λαμβάνουν απαντήσεις από επιχειρήσεις.

Οι πελάτες έχουν συχνά ερωτήσεις που προκύπτουν στη διάρκεια του καταναλωτικού ταξιδιού τους πριν την πραγματοποίηση μιας ενδεχόμενης αγοράς. Όπως ερωτήσεις σχετικά με τις ώρες του καταστήματος, τη διαθεσιμότητα του προϊόντος, τις επιλογές παράδοσης και παραλαβής και άλλα.

Η γρήγορη ανταπόκριση σε πελάτες μπορεί να κάνει τη διαφορά μεταξύ των αγορών των πελατών από την επιχείρησή σας έναντι ενός ανταγωνιστή.

Τα μηνύματα της Facebook σελίδας σας είναι διαθέσιμα στο messenger
Background photo created by rawpixel.com – www.freepik.com

Το Facebook αναφέρει μια έρευνα του Hubspot που αναφέρει ότι το 90% των πελατών εκτιμούν ότι μια άμεση απάντηση είναι πολύ σημαντική όταν έχουν μια ερώτηση που αφορά το μάρκετινγκ ή τις πωλήσεις.

Απαντήστε εν κινήσει

Μπορείτε να απαντάτε σστα μηνύματα της σελίδας εν κινήσει, αν και προτείνουμε να αποφεύγετε οποιαδήποτε άλλη  ενέργεια την ώρα που οδηγείτε και θα ήταν πιο ασφαλές να σταθμεύσετε στην άκρη σε ασφαλές σημείο ώστε να απαντήσετε χωρίς κίνδυνο.

Εσείς έχετε τον έλεγχο

Για να διασφαλιστεί ότι κανένα μήνυμα δεν θα μείνει αναπάντητο, οι επιχειρήσεις μπορούν ακόμη και να επιλέξουν να λαμβάνουν πρόσθετες ειδοποιήσεις, ώστε να μην ξεχάσουν να απαντήσουν στους πελάτες.

Αυτό σημαίνει ότι θα λάβουνετε την αρχική ειδοποίηση μόλις λάβετε ένα μήνυμα στη σελίδα σας και, στη συνέχεια, μια ακόμη ειδοποίηση μετά από λίγο χρονικό διάστημα στην περίπτωση που δεν έχετε ακόμη απαντήσει.

Είστε πλέον σε θέση να ελέγξετε το πότε θα εμφανίζονται οι ειδοποιήσεις για κάθε λογαριασμό.

Αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο σε μια εποχή όπου η πανδημία του κοροναϊού ανάγκασε τις επιχειρήσεις να λειτουργούν με περιορισμένο προσωπικό λόγω απολύσεων ή αναστολής.

Τώρα, οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων που μπορούν να διαχειρίζονται μια σειρά από νέες ευθύνες μπορούν ακόμα να παρακολουθούν τα μηνύματα των πελατών.

Δεν αντικαθιστά την εφαρμογή διαχείρισης σελίδων

Σίγουρα αξίζει να αναφέρουμε ότι αυτή η αναβάθμιση στο Facebook Messenger δεν προορίζεται να αντικαταστήσει πλήρως τη λειτουργία μηνυμάτων που είναι ενσωματωμένη στην εφαρμογή Page Manager.

Οι επιχειρήσεις εξακολουθούν να μπορούν να χρησιμοποιούν την εφαρμογή “Page Manager” για να απαντούν σε μηνύματα εάν προτιμούν, καθώς και να διαχειρίζονται αναρτήσεις, να δημιουργούν διαφημίσεις, να προβάλλουν πληροφορίες σελίδας και άλλα.

Δεν απαιτούνται επιπλέον βήματα για την αποστολή και λήψη επιχειρηματικών μηνυμάτων μέσω του Facebook Messenger.

Εφόσον ο προσωπικός λογαριασμός του διαχειριστή μιας σελίδας είναι συνδεδεμένος στη σελίδα Facebook της επιχείρησής τους, τότε αυτή η ενημέρωση θα λειτουργεί αυτόματα.

Αλήθεια, εσάς πόσο σας διευκολύνει το νέο feature;

Facebook
Twitter
LinkedIn

More
articles