Θέλετε να ξεκινήσετε με νέο πλάνο social media για την επιχείρησή σας; Χρειάζεστε ένα πλάνο που θα σας βοηθήσει να εφαρμόσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Μοιράζομαι μαζί σας μια λίστα ελέγχου για στρατηγική social media marketing για το 2019.
Σας τα διαχωρίζω σε καθημερινά, εβδομαδιαία, μηνιαία και τριμηνιαία:
Καθημερινά
- Ελέγξτε και ενημερώστε το ημερολόγιο αρθρογραφίας
- Απαντήστε σε σχόλια και ερωτήσεις
- Παρατηρήστε τις αναφορές στο brand σας που γίνονται διαδικτυακά και αλληλεπιδράστε σε αυτές
- Ανακαλύψτε νέους όρους, λέξεις-κλειδιά (keywords) και θεματολογίες που αφορούν τον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιείστε
- Ελέγξτε τι δημοσιεύουν οι ανταγωνιστές σας και πάρτε ιδέες, μην αντιγράψετε
- Ενημερωθείτε για ότι νεότερο και επίκαιρο κυκλοφορεί
- Ανακαλύψτε hashtags τα οποία έχουν πέραση
- Παρακολουθήστε και σχολιάστε σε δημοσιεύσεις των influencers
Eβδομαδιαία
- Συγχρονιστείτε με επερχόμενες δραστηριότητες του κλάδου σας
- Προετοιμαστείτε και οργανωθείτε από πριν για τις δημοσιεύσεις της εβδομάδας
- Εντοπίστε εκείνες τις δημοσιεύσεις (posts) των ανταγωνιστών σας που αποδίδουν καλύτερα
- Καταγράψτε και αναλύστε τα αποτελέσματα από τις δικές σας διαφημιστικές καμπάνιες
Μηνιαία
- Συλλέξτε μηνιαία στατιστικά δεδομένα από κάθε μέσο κοινωνικής δικτύωσης όπως το ποσοστό αύξησης των followers ή του engagement, το μέσο χρόνο ανταπόκρισης από το κοινό, την κίνηση επισκεψιμότητας
- Αναλύστε τις στρατηγικές στα social των ανταγωνιστών σας – καλύτερα posts ή η καλύτερη ώρα για δημοσίευση
- Συγκρίνετε την απόδοση σας σε σχέση με εκείνη των ανταγωνιστών σας
- Εντοπίστε που είχατε επιτυχία τον προηγούμενο μήνα και ενσωματώστε τις αποδοτικές κινήσεις σας στην στρατηγική σας
- Ορίστε την αναλογία του εκπαιδευτικού και ψυχαγωγικού περιεχομένου του επόμενου μήνα με περιεχόμενο σχετικό με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας
- Αναζητήστε επερχόμενα νέα και γεγονότα που θα φανούν χρήσιμα στην προώθηση των προϊόντων ή υπηρεσιών σας
Κάθε τρίμηνο
- Επανεξετάστε και αξιολογήστε τα KPI σας (key performance indicator = καίριοι δείκτες απόδοσης) και δείτε που βρίσκεστε
- Βεβαιωθείτε ότι η εικόνα του brand σας είναι συνεπής σε όλα τα κανάλια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
- Διεξάγετε ανάλυση του κοινού σας ώστε να διαπιστώσετε αν στοχεύετε τους κατάλληλους χρήστες
- Ορίστε τους στόχους σας για το επόμενο τρίμηνο
- Ορίστε τους καίριους δείκτες απόδοσης (KPIs) του επόμενου τριμήνου
Τέλος, καλό θα είναι να συνεργαστείτε με όλα τα τμήματα της επιχείρησής σας για την καλύτερη λήψη αποφάσεων και ορισμού στόχων.
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση με κάθε τρόπο χωρίς έγκριση.
Το περιεχόμενο της ιστοσελίδας αυτής έχει δημιουργηθεί με μεγάλη προσοχή και κόπο και αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του Arcade of Design Studio. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια του ιδιοκτήτη. Νόμος 2121/1993 και Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.